Kaip organizuoti būsto apžiūras, kad klientui nekiltų noras kuo greičiau sprukti pro duris?

Nekilnojamojo turto pardavimas - apžiūra

Dauguma būsto pirkėjų labai gerai apgalvoja savo pasirinkimus ir patys spendžia pirkti ar nepirkti jūsų būstą. Pirkėjai į apžiūrą dažniausiai ateina turėdami išankstines nuostatas apie jūsų būstą. Patikėkite, apžiūros metu įtakoti jų sprendimą pirkti yra labai nedaug galimybių, todėl nepulkite girti ir vardinti būsto privalumų. Pagrindinė jūsų užduotis - nesugadinti įspūdžio ir atsakyti į visus pirkėjo klausimus. Taigi, kaip profesionaliai organizuoti būsto apžiūrą?

Kruopščiai susitvarkykite

Jūsų būstas turi būti nepriekaištingai švarus, tvarkingas ir estetiškas. Jokių dulkių, palubėje plevėsuojačių voratinklių, jokių asmeninių daiktų. Pamenate tvarką, kurią radote išsinuomoję gero viešbučio kambarį? Tokia pat turi būti jūsų būste. Pirkėjas visada vertina, ar čia gali būti jo namai. Asmeniniai daiktai, tvarkos ir švaros trūkumai blaško dėmesį. Tokioje aplinkoje pirkėjui bus sunku įvertinti būsto privalumus, o blogiausiu atveju jis gali net pasibjaurėti, ir nedelsiant sprukti pro duris. Daugiau patarimų kaip sutvarkyti būstą rasite - kaip susitvarkyti, kad nekilnojamojo turto pardavimas būtų sėkmingas.

Išsiaiškinkite viską apie savo būstą

Pirkėjų poreikiai yra skirtingi, todėl jeigu jūs gyvendami net nepagalvojote apie kuriuos nors būsto aspektus, laikas pagalvoti. Potencialūs pirkėjai užduoda daug klausimų ir jeigu būsite nepasiruošęs į juos visus atsakyti, gerokai sugadinsite savo šansus parduoti. Susirašykite visas savo būsto charakteristikas. Svarbu automobilio statymo vieta, kaimynystė, elektros instaliacijos, namo vamzdyno būklė, prieinami interneto, kabelinės televizijos tiekėjai, svetainės išmatavimai netgi lubų aukštis. Klausimais nesistebėkite, nerodykite nepasitenkinimo tiesiog ramiai ir užtikrintai atsakykite.

Pasiruoškite dokumentus

Apžiūros metu visi dokumentai privalo būti tvarkingi. Pasidėkite juos pasiekiamoje vietoje, kad galėtumėte parodyti. Būkite pasirengę parodyti šildymo, elektros, vandens, komunalinių, administracinių mokesčių sąskaitas. Visi būsto plano keitimai turi būti įforminti.

Išsiaiškinkite potencialaus pirkėjo poreikius ir motyvaciją pirkti

Jau pirmojo telefoninio pokalbio metu, tardamiesi dėl apžiūros, užduokite pirkėjui klausimus. Pasistenkite išsiaiškinti, kodėl jūsų būstas patraukė dėmesį, kokie yra prioritetai, ar pirkėjas gerai susipažino su būsto planu, charakteristikomis, ar tikrai jūsų būstas pirkėjui bus tinkamas, kokiomis lėšomis jis planuoja būstą įsigyti. Vėliau, apžiūros metu, galėsite atitinkamai pristatyti savo būsto privalumus ir trūkumus arba išvengti nesusipratimų ir laiko švaistymo nenaudingoms apžiūroms.

Būkite malonūs

Priimkite potencialius pirkėjus maloniai, kaip laukiamus svečius. Apžiūrai skirkite bent valandą. Pasistenkite būti geros nuotaikos, nerodykite nepasitenkinimo ir jokiu būdu neskubinkite. Apsispręskite, ar leisite pirkėjams vaikščioti jūsų būste su batais. Jei ne, iš anksto sugalvokite, kaip mandagiai paprašysite jų nusiauti avalynę. Taip pat pagalvokite, kaip reaguosite į įžūlų pirkėjų elgesį ar pastabas. Kai kurie pirkėjai yra linkę elgtis įžūliai, mėtyti įžeidžiančias replikas. Pasistenkite reaguoti ramiai - tai tėra mėginimas jus paveikti psichologiškai ir vėliau daugiau nusiderėti.

Išsiaiškinkite, kaip pirkėjas nori apžiūrėti jūsų būstą

Vieni pirkėjai mėgsta klausytis kalbų, kiti jų tiesiog nekenčia. Būtinai išsiaiškinkite, su kokiu pirkėju susidūrėte. Paklauskite, ar jis norėtų, kad jam pristatytumėte kambarius ir papasakotumėte, ar jie nori apžiūrėti patys. Tuomet jūsų darbas tik atsakyti į visus jų klausimus. Gerbkite kliento pasirinkimą ir progai pasitaikius, nepulkite vardinti privalumų ir girti. Pasirodysite įkyrus ir nuteiksite priešiškai. Geriausia tik atsakyti į pirkėjų klausimus ar trumpai atkreipti dėmesį į svarbius akcentus, kurių pirkėjas nepaklausė ir vizualiai gali nepastebėti, pavyzdžiui nauja elektros instaliacija, remontui naudotos medžiagos ir pan.

Pristatykite būsto privalumus

Jei pirkėjas nori, kad jam būstą pristatytumėte, pirmiausia pradėkite nuo mažiausių privalumų, o didžiausius palikite pabaigai. Čia pravers jūsų žinios apie pirkėjo prioritetus. Jei jūsų pirkėjas akcentavo, kad jam svarbi erdvi svetainė, apžiūrą baikite būtent joje.

Tvirtai atsakykite į visus pirkėjų klausimus

Jei būsite pasiruošęs, tai padaryti bus lengva. Visus smulkius būsto trūkumus geriausia pašalinti iki apžiūrų. Vis dėlto, jei yra trūkumų, kurių jūs pašalinti negalite, pasiūlykite pirkėjui sprendimą. Pavyzdžiui, jei problematiška rasti vietą automobiliui šalia namų, suraskite sprendimą, kur automobilį galima statyti netoliese. Galbūt jūsų kaimynystėje yra garažas, kuris gali būti parduodamas. Niekada nemeluokite ir neslėpkite trūkumų - rizikuojate patirti didelių nuostolių, jei sandoris žlugs paskutinę akimirką. Būkite skaidrus ir atviras - turėsite didelį pranašumą prieš kitus pardavėjus.

Po apžiūros gaukite grįžtamąjį ryšį iš pirkėjo

Išsiaiškinkite, kas klientui patiko, o kas ne. Grįžtamasis ryšys yra labai svarbus dalykas, jei norite parduoti sėkmingai. Paskatinkite pirkėją atvirai papasakoti apie savo įspūdį. Tokiu būdu iki kitų apžiūrų turėsite galimybę ištaisyti smulkius trūkumus, kurių pats nepastebėjote arba manėte, jog yra nesvarbūs. Parodykite aktyvumą - po apžiūros paskambinkite pirkėjui ir pasiteiraukite, ar jis apsisprendė pirkti jūsų būstą. Nepatyrusiems pardavėjams daugeliu atveju pritrūksta tik vieno skambučio, kad pardavimas įvyktų.

Jei norėtumėte sužinoti daugiau informacijos apie būsto pirkimo ar pardavimo procesą, rekomenduojame kreiptis patarimo į nekilnojamojo turto brokerį. Patyręs specialistas padės atsakyti į visus klausimus bei pašalinti iškilusias kliūtis.

Susisiekite telefonu +370 61033398 arba užpildykite elektroninę formą.